Followers

Monday, August 2, 2010

....16 ogos....


apa ada pada 16 ogos?
haha
sem 4 start weyh
erkk?
dah sem4 dah?
haih
dah setahun dah dok kat uniRazak a.k.a. uniTar nie
hurmmm
mcm2 seyh PENGALAMAN n CERITA
TOO MUCH DRAMA sepanjang 3rd sem nie
haha
mcm2 jadik
mcm2 org aku jumpa
mcm2 benda aku dpt tau
mcm2 perangai
mcm2 DRAMA
haih
=,=
semua tu buat aku jadi MATANG n mula BERFIKIR
hehe
thx uniRazak
btw
masuk 4rd sem nie
dah start bulan puasa
so kener puasa
hahaha
urmmm
TAPI
aku rindu zaman2 1st sem
bukan x appreciate apa yg aku ada skg
tapi aku lagi appreciate if situation 1st sem kekal sampai skg
sory
bukan nak ckp apa
makin ramai
tapi makin byk drama
makin ramai
tapi makin sakit ati
makin ramai
tapi makin bosan
makin ramai
tapi makin gesa
makin ramai
tapi makin jauh
makin ramai
tapi makin sunyi
=,=
hope so 4rd sem nie x byk DRAMA
x larat nak berDRAMA lagi dah
!PLEASE!


No comments: