Followers

Tuesday, December 15, 2009

seharian di rumah



-huh-
-sementara menghabiskan masa kat umah nie-
-kejer aku mkn.mkn.mkn.minum.tido-
-kadank2 kemas umah-
-*itu pon after umi suwoh..haha-
-hurmm-
-smlm mlm(14dec)-
-aku teringin makan popiah gorenk-
-so the aku buat ahh inti popiah tu-
-pastoo aku balut ngan kulit popiah-
-haha..op coz ahh kulit popiah-
-after that cam mls nak wat sambal popiah-
-so aku simpan dlm peti ais-
-but then pagi tadik-
-aku turun bwh-
-perot lapar giler-
-aku wat sos popiah tu-
-haha-
-after that aku gorenk ahh-
-perggghhh-
-sedap-
-kulit popiah tu-
-haha-

-actually-
-this is not my popiah-
-pic nie amek kat google-
-haha-
-jgn saman saya-
-btw-
-tadik waktu kemas2 sket dapor-
-aku ternmpk choc chips yg beli waktu raya utk cookies-
-tapi x wat pon cookies waktu raya aritu coz aku mls-
-haha-
-so then tadi aku decided ahh nak ganti balek niat aku nak wat cookies raya aritu-
-barank da berterabor abes da aku kluarkan-
-buat x lagik-
-haha-
-tapi pas maghrib karank kowt buat-
-cz skg xdek mood-
-haha-
-juz enjoy the show-
-haha-
-blom wat lagik-
-tapi comink soon-
-risau gaks-
-coz mender nie da biasa wat-
-tapi da lamer x wat-
risau x jadik plak-
-haha-

-so kesimpulannya-
-arinie aktiviti aku kat umah-
-mkn.mkn.mkn n mkn.-
-haha-
-padan ahh member2 aku ckp aku da tembam-
-haha-
-okeyh lar-
-itu sajerk utk rancangan kali nie-
-akhir kata-
-salam sayank-
-Syed Syaffiq Taqiuddin-


1 comment:

acap said...

hahaha//
besh jep ko kan..
len kali masak tok aku skali ea..hak3