Followers

Monday, December 13, 2010

-cuti sem-

as usual
kalau cuti jer baru blog akan diupdate
hehe
sory lar yerk
ada byk citer nak distorykan
tapi xtau nak mula ngn yg mana
hurmmm
so..citer dia cmnie....
"pak mat naek motor...pastu motor dia pancit..."
haha
x sudah2 citer pak mat naek motor...
skg citer hantu kak limah balek rumah lar!
dah2 abaikan
nak start cier yg mana ekk?
citer bff?citer family?citer cinta(wah meriah)?citer personal?
hurmm
xperk lar...
xyah citer kat post nie
so skg
just nak gtau
saya dah kembali pulang
dan saya happy
dan saya chubby
dan saya fatty
dan saya ialah saya
"its my life..remember when u talk about it"
:D
salam sayang
-Syed Syaffiq Taqiuddin-

*bajet2 artis*

3 comments:

DanieL AdiE said...

dude...ur shirt is cool!

http://danielzaidi.blogspot.com/2010/12/giveaway-edy-terbang-jauh-jauh.html

Anonymous said...

Baru muncul entry ko nih selepas 3 bulan lebih...lama betol cari idea. Haha...anyways...HOI! Pesal gamba aku tak de kat sebelah tu hah?

Syed Kachak said...

daniel adie-ouh thx....!!

danny-hahahha......stalker....!!haha.....okeyh lar okeyh lar.....nanti aku letak gmbr kau ekk??(aku xdek gmbr kau)